joi, martie 04, 2010

Calităţile active ale memoriei

Chestii s-au întâmplat recent. Păăăii... exceptând faptul că's oficial a mai mică din grup (cu alte cuvinte până şi Ana e acum "do-able" :-" - me kinky - ), deja cu fiecare pagină -ca să nu mai spun carte- pe care o citesc mă simt tot mai incultă şi parcă uit tot ce ştiam înainte... mi se desfinţează toate ideile, lucru deloc bun.

În fine. Întrerup acest program pentru a mă întreba... "Ce imaginaţia mea hipnogogică a fost în mintea lui Mike atunci când i-a adus lui tati din Grecia CD-ul ăla absolut retardat cu muzica aia scârţâită???!!!" Dude... e mai rău decât pe zi când stau concentrată şi dintr-o dată se aude simfonia unghiilor rupte pe tablă capătul de daltă subţiind pereţii (ah, gata, am descoperit planul malefic al vecinului de sus... vrea să facă găuri în podea - adică tavalul meu - ca să mă privească seara cum mă schimb :))... sincer, nu cred că mai are mult. Sfat pt tip: găureşte la baie, că poate ai bafta să o prinzi pe bunica! Nu ştii ce pierzi, omule!).

În altă dezordine de idei. Ana mea e majoră... şi aşteaptă momentul ăsta - adică măh rog... ieri, dar eu sunt mai întârziată că deh, tehnologia circulă greu şi după atâtea procese psihice şi mucozităţi coercitive - de o viaţă întreagă (Ana nu e majoră. Majora e Ana)... ba chiar din vieţile anterioare. Aşadar iubito, hai să-ţi spun "neşte chestii":

1. Nu îţi mai dau bani să te îmbeţi la petreceri să scap de tine, fiindcă acum eşti majoră şi nu mai are farmec.

2. Acum dacă îţi pune unu mâna pe ghhh... nu mai poţi să-i dai un şut în hmmm... şi să bagi faza "sunt minoră dobitocule", fiindcă nu mai eşti.

3. Dacă te enervează progeniturile, nu mai poţi să dai în ele... fiindcă progeniturile 

este minore (Cogito ergo sum, ceea ce mă duce cu gândul că pot face mişto de tine cât vreau... că sunt minoră. Ha!).

4. Dacă faci vreo prostie faci închisoare.

5. Poate maică-ta lejer să te dea afară din casă acum :))... şi dacă te duci la casa de copii nu te bagă nimeni în seamă, că nu mai eşti unul! HA!

6. Pot şoferii la ocazie să-ţi pună mâna pe 

schimbător picior lejer, fiindcă eşti majoră. So what? Sfat: nu mai pierde autobuzul când te duci acasă! :))

7. Prietenii tăi minori te vor pune să mergi cu ei să îşi cumpere spray-uri paralizante sau chestii de la sexshopuri. 

8. Frate-miu se poate da oficial la tine! :)) (Heey... I'm just sayin')

9. Poţi să te uiţi pe youtube la orice.

10. Eşti o babă! 


Aşadar, acestea fiind spuse... îmi imaginez cum te-ai înroşit, mă înjuri şi te întrebi în gând chestii legate de punctul 8. Hey, again, I'm just sayin...


Nooo... dude:| Cut it out! Tata a început să danseze pe chestiile alea greceşti. Deci asta e chiar fag. Şi lame. Mike, oficial te urăsc!

Aha, ziceam... La mulţi ani iubire! :)) Şi vezi, mai uşor cu băutura că nu face bine :-". Nuckin' futs. 




Remember these times? 8->
Ooh I wish I was a ballsmacker with chainsaws in my hands :X :))).....

6 comentarii:

Ana spunea...

Observ ca vezi nuuumai partile frumoase ale varstei MELE de 18 ani....:|
:)))

"and i hate that i love you so.."
:))

Evelyn spunea...

Aoleu Gratiela, nu mai vreau sa fac 18 ani!:))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♫ஐ♥GuillotineDreams♥ஐ♫Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ™ spunea...

:))vai ce tare :)) ana esti o baba =)) si poza`..geniala...ce chiute sunteti:)) sa nu`i mai dai sa beaaaa k o ia razna:))

Mihai Vlad spunea...

OMG LOLOLOL!!!


bai... deci ca pijamaua mea inca nu a fost aruncata la gunoi de atatia ani, inteleg... mama geta nu arunca nimic :))

dar cum a ajuns Ana in ea nu stiu =)))))


ia zi Ana


EWWWWWWW!!!

Mihai Vlad spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Grațiela spunea...

Dude, e pijamaua mea :)))... e poza e de acum cateva secole =))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...