luni, martie 08, 2010

Femei, femei...

Cum este 8 martie... nu se poate totuşi ca în final să nu urez tuturor fetelor, femeilor şi mai ales mamelor (fiindcă ele sunt umanizarea perfecţiunii celeste) o primăvară (mda, hai să fim pozitivi şi să uităm ce este afară) plină de soare, iubire şi bani belşug.
Totuşi trebuie să fac o precizare specială: mami... nu există cuvinte să exprim iubirea şi recunoştinţa pe care ţi le port în suflet. Eşti senzaţională!

La mulţi ani tuturor doamnelor şi domnişoarelor (mai puţin hermafroditei mele prietene Adina care nu se recunoaşte în statutul de "femeie"... ea e un extraterestru de pe Venus trimis cu ferryboat-ul de Olăneşti)!!!
Şi mulţumiri acelor fiinţe deosebite care s-au gândit la noi şi ne-au trimis fie rânduri, fie zâmbete, flori, ciocolată, carduri de credit, conturi bancare pline, bijuterii, aur, platină, diamante... Mulţumim tuturor că existaţi!


I'm high. I know. Don't bother.



Sunt malefică, ştiu!:">

9 comentarii:

George Colang spunea...

fain blog!

Adina spunea...

La multi ani si tie femeia/fata/copil ( cum spuneai tu ca esti :)) )!
Salutari de pe Venus! Te asteptam pe la noi!

Grațiela spunea...

Chiar intentionam sa fac o vizita... ca e mai racoare decat pe Soare ori Mercur si mai cald ca pe Terra <3

Iulia I. spunea...

Mi-ai zis ..Luni ca nu esti femeie :)), deci nu-ti spun happy women day :))
Mie mi-a zis Florina ca sunt; eu nu ma consider. Sunt Peter Pan deci nu voi fi vreodata femeie.
Iti urez o primavara plina de cantec, iubire, zambete si soareeee >:D<

Livia`` spunea...

Ah femei,femei...:x`
M`am cam certat cu mama mea in ultima perioada...sper ca totusi sa incepem sa ne intelegem mai bine`:(

Grațiela spunea...

Lasa, ca mamele mereu inteleg>:D<

Ana spunea...

E plina lumea de nebune...:X
:))

Grațiela spunea...

Am vrut sa postez melodia:)) dar am zis ca ... neah:-j :)) totusi.

Mihai Vlad spunea...

What the.... DUCK =))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...