duminică, martie 07, 2010

Hai

Hai să facem ceva... să fugim în lume, să nu mai privim înapoi, să ucidem speranţe deşarte, să le transformăm în realităţi şi să murim pe ritmul propriilor inimi. Hai să ţipăm împreună, sau mai bine lasă-mă doar pe mine să ţip. Ţine-mă de mână şi strânge-mă puternic. Nu mă lăsa nicio clipă să-ţi scap printre degete. Nu-ţi face griji, nu mă va durea mâna ta. Nu mai simt durerea.
Am numărat atâtea clipe până să ajung aici, până să mă izbesc de-o realitate senină, până să simt că am prins viaţă. Hai să nu mă pierd în gânduri, judecăţi, raţionamente. Înţelege-mi incoerenţa şi asumă-ţi-o! Nu mai vreau să ştiu, nu mai vreau să mă schimb, nu mai vreau să deschid ochii... vreau să orbecăim împreună şi să mă ghidezi... hai să murim împreună. Vrei?

3 comentarii:

Valeriu Gherghel spunea...

Fac orice impreuna cu tine (in imaginatie). Merg si pina la capatul lumii. Dar exclud ultima posibilitate. Ce rost ar avea sa murim impreuna? Nu ar fi mai bine sa supravietuim impreuna?

Valeriu Gherghel spunea...

Am uitat sa spun: fiindca sint un biet profesor (de filosofie) cam batrin, nu mai am gustul si curajul aventurii.

Si nici nu as indrazni sa indrum pe cineva...

Cosmin Piticu` spunea...

Hai! Eu-s nebun si nu ma opreste nimic... :)) Dar postul nu-mi este adresat. Pacat, eu eram gata...
Iar melodia e nebunie, am ascultat-o de 3 ori la rand..

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...