luni, martie 15, 2010

RIUF 2010

În weekedul ce tocmai s-a încheiat am fost, împreună cu nişte prieteni la Bucureşti pentru a participa la ROMANIAN INTERNATIONAL UNIVERSITY FAIR - RIUF. A fost educativ, interesant, captivant, amuzant etc etc:)). Acum m-am întors cu o plasă întreagă de pliante şi broşuri pe care trebuie să le studiez serios... Oricum, eu sunt caz fericit că nu am colectat decât ce aveam pe medicină, dar cei nehotărâţi chiar au mult research de făcut.
Am avut ocazia să vorbesc în engleză şi germană (surprinzător dar chiar m-am descurcat), am participat la seminarii (:-") aka workshopuri...
Am fost puţin cam exagerată şi iritabilă şi am făcut pe drama queen, motiv pentru care am nişte scuze de cerut. Dau vina pe regim, de care, apropo, am ţinut. L-am respectat deşi am mâncat în mall unde tentaţia KFC, Burger King and so on era foooarte mare (m-am mulţumit cu bucătăria românească şi cu urlat pe urmă de halul în care am ajuns). Per ansamblu a fost foarte frumos. Acum... pot numi această ieşire "liniştea dinaintea furtunii" întrucât în vreo 20 de minute mă duc să mă internez. Mda. Superb. Las libere comentariile până mă întorc şi sper să mai pot fugi din când în când acasă pentru a mai scrie câte ceva.
V-am pupat!
Ţineţi-mi pumnii :))!





3 comentarii:

Mihai Vlad spunea...

they grow up so fast...

damn i'm short :|

Adi spunea...

Ai grija de tine >:D<

Cosmin Piticu` spunea...

scuze ca intervin aici dar nu am gasit alt mod de a iti lasa un update - am schimbat url`ul in titlul blog`ului, ca atare noua adresa este:

http://www.befreeflyhigh.blogspot.com/

scuze ca am sarit asa ca ursu din neant :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...