miercuri, martie 24, 2010

Schimbări

... Iniţial vroiam să scriu acest post în engleză. Dar m-am răzgândit. De ce? De-aia.
Trecând peste această introducere deloc prietenoasă trebuie să spun că am 2 săptămâni de când sunt la regim sănătos cu mese regulate, consistente, vegetale bla. Deci este o schimbare. Singura problemă (şi acum mă rog să nu îmi citească mama articolul) este că astăzi, din cauza răcelii, greţurilor continue şi tratamentelor... mi-a fost lene să mai ţin de regim. Nu am mâncat ceva interzis. De fapt asta e problema. Nu am mâncat. Mda. Şi s-a constatat schimbarea în metabolism: m-am trezit la 7 ca de obicei, nu am putut adormi la loc (which sucks), mi s-a făcut rău de foame la 7 jumătate. Am mâncat ca la regim... la 8 jumătate foame... am respectat dieta, am luat gustări... la 9 jumate foame... şi tot aşa până la 1 când deja urla. Era programul normal de prânz când făceam nişte fierturi şi scăpam toată ziua. Ei bine, mi-a fost lene...şi de nu m-a ţinut stomacul în pumni şi picioare (metaforic vorbind) cu stări de vomă şi ameţeli şi aşa mai departe... Parcă îmi făcea în ambiţie. Deci e nasol. Am să ajung o obeză. Mi s-a stricat metabolismul meu nesănătos :(.
În altă ordine de idei... astăzi mi-am schimbat "relationship status"-ul de pe facebook. În sfârşit, după ceva timp, din plictiseală, am zis să fac un gest drăguţ şi să modific "Will you bla take bla to be your bla?". Mda. Uuuu :)).
Am luat-o razna. Prea multă chestie nasoală în gât. Şi... dacă tot sunt la capitolul schimbări nu trebuie să uit: aceia dintre voi care by any chance au fost pe la mine prin cameră în ultimele 12 luni, au observat că pe "aripa sudică" a camerei mele (cu alte cuvinte peretele din stânga cum intrii) aveam un carton mare cu anumite noţiuni din psihologie. Şi majoritatea (dacă nu chiar toţi) v-aţi holbat măcar o dată la el şi, mai târziu, m-aţi întrebat când îl dau jos. Well... acel moment a fost astăzi. Adică parţial.
Ah da, despre asta vorbesc:

Nu îl veţi mai vedea! Gata, bucuraţi-vă!
:-" acum e peretele altfel:


Eeeee... altfel te vede omul :)). Deşi sincer, preferam "Olimpiada de psihologie" decât "Chimie organică". Frankly. Mi-e tamă că o să am un somn mai agitat acum.
Ah şi încă o schimbare: am pui. "Ce puii mei?" este acum valid. Incubatorul acela electric de l-a luat tata acum nu mult timp a dat astăzi primii puişori. Eu i-am auzit prima cum piuiau. Sunt moaşă!!!

6 comentarii:

Ana spunea...

EWw...nu o sa mai intru la tine in camera!
Sa-ti acoperi cartonul ala cand ai vizitatori ca ..io nu vreau sa-i vad structura propanului...si cum se leaga el acolo in vazul lumii cu alti halogeni!!
E rushnicaaa!
:))

Grațiela spunea...

:)))) original! :)))

Mihail Simionescu spunea...

Oh shit! Ce bine că nu ne cunoaștem personal, deci nu pot veni la tine. Pentru că urăsc chimia organică. :-ss X_X

Cred că mai bine îl lăsai p-ăla cu psihologia...:D

Grațiela spunea...

Si eu zic la fel =)). Ce bine ca stau cu spatele la el toata ziua :)))... Problema e ca tre' sa retin toate chestiile alea :))

bubu spunea...

cam multe peripeții[de povestit mai bine zis :-?] Grați, pentru o zi, și mai ales pentru o bolnavă, care-ai crede că stă în casă și se apucă de tricotat, neavând ce face :)). Eh tricotezi și tu, in felu tău :D, și nu nu mă refer doar la fb :>.

Însănătoșire grabnică!! Ne lipsește un membru din trupa de karaoke-ambulantă-pauzistă.

You know we straight doin' ya' mom etc etc :)) :> >:D<

Grațiela spunea...

=))) Stop trollin' dude! :)) :"> >:D<

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...