vineri, martie 19, 2010

Revizuit

De ce zice toată lumea că sunt autocritică? Pe blog, pe mess, la un suc. Peste tot aud acelaşi lucru: "bla bla bla, dude, ar trebui să te respecţi mai mult, să fii mai optimistă şi să nu mai fii atât de autocritică". Hmm. Da, sunt o pesimistă bolnavă, mi-e frică de multe chestii în viaţă - pe moment - şi într-adevăr, am făcut o pasiune din a-mi bate joc de mine însămi. Dar nu cred că e nimic rău în asta. Adică da, e... că îmi scot în evidenţă defectele şi uit că mai am şi calităţi -am, right?-.
În fine, asta a fost una la mână. N-am ce concluzii să trag. Am să încerc să nu-mi mai bat atât joc de mine, deşi uneori chiar sunt extrem de realistă. A doua la mână... ador că s-a mai încălzit... deşi sunt cu capul în nori. A treia la mână... m-a sunat iubita mea mică. A patra la mână... trandafirii albi simbolizează dragostea pură.
Ah, uite o calitate a mea: sunt iubită. Asta mă face să fiu cu adevărat specială. Şi optimistă. Şi bla. Mda. Nu a fost romantic. Dar lumea mă iubeşte. În fine, mai puţin cei care nu mă suportă şi aceia cărora nu le pasa. Dar ştiu cel puţin 5 persoane care mă iubesc. Şi e ceva.
Balls.

5 comentarii:

Evelyn spunea...

Decat sa te crezi prea buna, mai bine asa....

Mihail Simionescu spunea...

La jumătate: nici prea înfumurată (e nevoie de puțină modestie), dar nici să te privești în oglindă ca pe cea mai jalnică ființă... :D

Ana spunea...

Heeey...eu nu te'am auzit niciodata ca te autocritici :-/
Adica probabil ca ai facut-o ..dar nu e o chestie predominanta la tn!
Si eu ma autocritic ... imi tot zic ca nicio facultate nu e de mn si ca o sa ajung la casa nr 2 de la o Annabella in Vl....so...:-??
Another thing:)
I hope you realise that i am one of the 5 persons who love ya :-W

Grațiela spunea...

Do you? :-/ :-" :D

Ana spunea...

heeey
:-W
funck off

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...