vineri, martie 26, 2010

Cars part I

For those of you who don't know me ... well... I am somehow that weird girl who calms down everytime she gets to talk about cars. Yaa... and by cars I don't mean: "OMG, he has a cute Mercedes/BMW/Ferrari I'mma get in his pants". Nope. By "cars" I mean... almost all that shit that you are not hearing from a girl everyday :)).

But enough with the introduction. I am waiting for a long time to make a post on this topic, but never actually got to do it. Well, maybe I just want to express my frustration towards those "chicks" who judge people by the car they're driving. Well, I personally know some who won't get with a guy unless he has a BMW. Nothing else but a BMW. And one of them really believe she's cool because her dad owns a BMW 3 Series. But I am sure that she is missing something. Daddy only had to pay 2500 euros for that because it's a 316 from 1994 and it's really cheap and not a big deal. I know it has 90 to 102 hp on petrol. But wtf? How stupid are you? And then... your boyfriend is a cheap idiot as well. Maybe he is as cocalar as you are a pitzipoanca, and maybe he knows almost as much as you know about cars.
Okay, I'm awkward. I know. I'm just sayin'.

But anyway, what do I want in a car? Well... I could speak about power, design and all that bla bla bla, but to be honest, I am too practical and down to earth to even think about having an Porsche 911 Carrera Cabriolet on our roads. Personally, when speaking about a good car, a practical one... a car that I would like to own just to drive and help me get safe to a certain destination, I'd choose one of the following (*safety, displacement, engine):
1. Audi A3 1.9 TDI 8V 100PS


2. Volkswagen Golf Mk4 (Ok, ok, I know that A4 is the equivalent for it, but I still feel more into A3... cuz I'm still a girl and you know what they say about A3...) 1.9 TDI as well, 100PS


3. VW Polo Mark III Facelift (Ya, I know what you're thinking now... but dude, I don't need a powerful car, I am still a woman and I will still be blamed by men in traffic for driving like a bitch. So... what the hell? At least I hate Ford Ka)
However I remember seeing a show on Top Gear long time ago... and they were back then very surprised by this tiny car which on a 1.4 TDI engine got the lowest fuel consumption ever. So that's for me :)).


4. Okay, I should have been nice enough to add Audi A4 and VW Jetta earlier. But I wasn't. However as you can see, I am one of those who really think that the best cars are made in Germany.



5. My dad's VW Passat Hb 1.9 TDI :)). Because I don't have money to buy me a car :)). So I got used to driving his.
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5452899101715891794" />

Ok dudes, because it took me quite long to make this article and because Ana is here and I can't be that idiot to continue ignoring her (ok:|... she's reading this :-s)... I'll make soon another article with cool cars that I won't ever buy or drive because I don't have big boobs :-" and/or money :))...
Till then, c ya!

9 comentarii:

Cosmin Piticu` spunea...

VW Golf 4... :X visez la una din aia de vreo cativa ani buni! :)) candva o sa imi iau probabil :-?
bun post :P

Ana spunea...

well.
I'm addicted to BMW...si asta nu inseamna ca sunt o..."material biatch" !...nu? :))))
kiddin'
am aceeasi parere ca si tine:P nu iti trebuie o masina de 40 mii de euro cel putin,ca sa iesi din parcare...plus ca nu avem strazi pt "iubitzele pe 4 roti" prea complicate...

Grațiela spunea...

Ah nu, tocmai ca vroiam sa punctez altceva:))... ca tipele alea care sunt in limba dupa tipi cu BMW habar n-au ca masinutzele alea pe care le conduc ei sunt cam de aceeasi varsta cu ele (asta una la mana) si a doua la mana... sunt mai ieftine decat alea la care ele nici nu indraznesc sa se uite, fiindca li se par jafuri. Deci...

Mihail Simionescu spunea...

Ok, aici am multe de spus:)) Sunt nebun după mașini, deci nu pot să nu comentez.

Păi, în primul rând, nu poți compara un Audi A4 cu un Volkswagen Golf, pentru că prima e mult superioară; deci un A3 poate fi comparat mai bine. Pe urmă, Polo e mai slăbuț decât celelalte două (chiar dacă nu te interesează puterea, diferențele sunt și la nivel de dotări). Iar de mașina tatălui tău nu te poți plânge. Oricine și-ar dori un Passat, chiar dacă nu e nou.

Cât despre „piți”, am pățit-o și eu acum ceva timp: o tipă nu a acceptat să se combine cu mine...de ce? Nu am BMW!!!:))

Pe de altă parte... Mă oftic de mor când văd proști cu bani. Să detaliez? Un dobitoc pe care-l știu de mai mulți ani și care e mai prost decât prevede legea are un BMW 320, un altul are un Audi Q7, altul (care mi-era tovarăș bun cândva) are un Ford Mondeo... Și exemplele pot continua. Țin să precizez că toate aceste mașini sunt noi-nouțe și aparțin acestor tipi (nu părinților). Iar eu? Eu ce am? Un Seat Cordoba 1.4 cu 85 CP, din 2009, care de fapt e mașina mamei, că eu nici permis nu am încă... Și-atunci cum să nu mă oftic?

P.S.: Indiferent ce mașină îți iei, sunt de acord cu tine, să fie meid in germăni, văus ar dă best!:D

Mihail Simionescu spunea...

Pfff...acum am văzut: scuze că am scris un roman aici, nu mi-am dat seama că e atât de mult...

Grațiela spunea...

Nu ai scris mult deloc. Usor de citit.

Si... daca te oftici ca nu sta X cu tine numai fiindca n-ai masina... atunci esti trist:)).

Mihail Simionescu spunea...

Nu mă oftic de asta, ci de faptul că unii care-s proști rău de tot au bani și mașină și tot ce vor ei, iar eu nu am nimic. Cum se face că tocmai ăia proști au noroc în viață?

Grațiela spunea...

Stii vorba... "Prost sa fii, noroc sa ai!"...

Dar mai e o vorba "cu bani poti cumpara sex dar nu iubire" :D

Mihail Simionescu spunea...

Adevărată vorba asta a doua...;))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...