duminică, martie 28, 2010

Bună dimineaţa!

Pentru aceia dintre voi care nu ştiu veştile şi încă mai stau în pat tolăniţi... am o veste proastă: am trecut la ora de vară. Cu alte cuvinte am dormit mai puţin cu o ora. Ştiam acest lucru încă de aseară aşa că nu m-a afectat prea tare...
În altă ordine de idei, astăzi este mare sărbătoare. Astăzi urez tuturor celor ce poartă nume de flori ori derivate un cald şi însorit La mulţi ani (în antiteză cu vremea de afară)!!! Mai este o săptămână până la Sfintele Paşti. Nici nu îmi vine să cred. Parcă este prea devreme. Cred că am avut o iarnă mult prea lungă şi încărcată şi acum nu pot să cred că deja vine Paştele... dar... poate până duminica următoare mă obişnuiesc cu ideea.
Acum vă las. Am nişte chestii dubioase de scris mai târziu pe blog dar... deocamdată încerc să îmi respect programul în zi de sărbătoare. Ne-auzim pe seară! Mergeţi şi voi la Biserică să luaţi sălcii! :D

Un comentariu:

Ana spunea...

Yeii...:)
Brandusha , incantata! :D

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...