marți, martie 23, 2010

Again

Acesta este cu adevărat cel de-al 500lea articol. Pe care îl irosesc. Desigur. Mi-am făcut şi eu curaj să mă aşez în faţa calculatorului - deşi cred că o să revin rapid în pat. Nu îţi va veni să crezi: după ce am lipsit atâta vreme din cauza problemelor de sănătate şi când credeam că în sfârşit mi-am revenit: am răcit. Urât. Am urechea umflată ca la otită dar sper din inimă să nu mă trezesc cu aşa ceva că m-am săturat de atâta stat în casă. Măcar am o explicaţie pentru stările mele de ieri: febra. Mă miram eu să revin la depresii. Că nu prea mai am motive - deşi dacă mă gândesc cât am de recuperat pentru şcoală s-ar putea să înceapă. E de ajuns să rostesc "minunatul" cuvânt "chimie" că m-a şi luat cu goluri în stomac şi nervozitate :)). Apoi stai să vezi când zic "Manchester" sau "admitere". Pff. În fine.

În altă ordine de idei... here's this guy, Ray William Johnson... and he has a vlog... I chose this video to post even if it is old and not as good as others but... it's cute. References to South Park.

3 comentarii:

Mihail Simionescu spunea...

Chiar mă miram, am calculat de trei ori și nu ieșeau 500 de postări:))
Drăguț filmuleț :)):))

Ana spunea...

ahahaha:))
mi-e somn
:))

Razvan- spunea...

Buna ziua, detin mai multe siteuri de succes si as dori o colaborare cu dumneavoastra fiind din aceeasi nisa de activare. Daca prezint vre-un interes as dori un email la adresa sitestiri@gmail.com

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...