duminică, martie 21, 2010

500.

Acum observ că n-am scris nimic. Interesaaant. Well... Am avut o zi destul de plină azi. Chestii personale :)). Nu-mi vine să cred că după lupte seculare ale atâtor persoane, de convingere... în sfârşit am intrat şi eu în Interact. Like WTF... ştiu mai bine eu cum funcţionează decât jumate din membrii vechi. Ha.
Şi mă străduiesc să găsesc programe bune pentru Anglia, să plec la facultate. Dar am un handicap grozav. Se numeşte FILOLOGIE. Îmi trebuie bacul dat şi luat la chimie cu 10. Ceea ce nu e tocmai frumos. Dau SAT I şi SAT II modul de chimie. Cred. Sper să echivaleze. Plus IELTS. Mda. Muncă multă frate dar vreau asta. Vreau acea viaţă pentru care am mult de muncă. Ştiu că va fi greu, ştiu că de multe ori voi vrea să dau înapoi, mai ales în acele 10 luni de distanţă... dar cred în soartă. Şi o voce interioară îmi spune să lupt!

Mda. Whatever. Nu ai înţeles nimic, aşa-i? Mor de somn. Mă mai duc şi eu pe la şcoală după secole de lipsă.
Wooow. Btw. Season 14 South Park <3

5 comentarii:

Cosmin Piticu` spunea...

Ce ciudat mi se pare... sa dai la chimie dupa ce te`ai chinuit cu Rebreanu, Eminescu si cu mai stiu eu cine...
Whatever.. Am vazut cazuri.. Si se poate daca tii neaparat..
Succes!!! :D

Grațiela spunea...

Macar am facut de toate in viata :)).

Mihail Simionescu spunea...

Coelho spune că dacă îți dorești ceva cu adevărat, tot universul conspiră pentru împlinirea dorinței tale (principiul meu de bază), deci dă-i tare, că reușești tu să faci tot ce vrei, dacă VREI.

Cosmin, eu termin acum liceul la mate-info, dau admiterea la Academia de Poliție, sunt DJ și lucrez la două albume (două genuri diferite) și scriu (am și publicat într-o antologie literară, și vreau să mai public). Se leagă? Nu. Deci nu contează. În viață poți face tot ce dorești, deși uneori (mai des) facem și ce trebuie. :D

Evelyn spunea...

Eu tot n`am inteles de ce nu te`ai dus din prima la mate-fizica!!:))


Totusi, apreciez ca esti foarte hotarata si etc.

Grațiela spunea...

Pentru ca asa mi-a fost scris. E soarta. Am fost mereu un copil rebel :)).

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...