vineri, martie 19, 2010

Astăzi aş vrea

Astăzi este o zi specială. Aş scrie şi eu poezii ca restul colegelor mele, dar spre deosebire de ele eu nu am talent. I really suck at poetry. Aş enumera gânduri şi sentimente dar mă simt incapabilă şi, oricât de extravertită aş fi devenit recent, pudoarea ce mi-a acaparat imaginaţia nu-mi permite să fac niciun pas înspre dezvelirea conştiinţei. Aş desena ceva dar mâinile nu mă lasă. Ce să mai... sunt incompetentă. O recunosc.
Nu-mi stă mintea decât la spitale, Manchester, chimie (şi deja când aud acest cuvânt încep să tremur de frică) şi... la un locşor în care mereu găsesc cel mai cald şi plăcut refugiu. Un loc în care mă simt în siguranţă şi în care vorbesc doar pentru a nu inunda secundele în tăcere, un loc în care mi-ar plăcea să pot opri timpul.
Dar nu e chiar aşa. Nu înţeleg cum e de ajuns uneori să gândim. Cum nu vrem să ne exteriorizăm. Şi totuşi asta simt acum. Mi-e teamă, deşi n-ar trebui. Aş vrea să spun, dar sunt nesigură. Aş vrea să cred dar sunt distrasă.
Sunt singură acasă, las uşa deschisă şi mă îmbăt cu aerul clandestin. Sper ca atunci să-mi amintesc că azi e soare. Se face linişte în amintiri, închid ochii, le retrăiesc. Tu ştii, eu aş vrea. Astăzi. Astăzi aş vrea... să nu mă-ntorc în timp. Să te păstrez mereu.

4 comentarii:

Adi spunea...

Stii bine ca esti asa cum te consideri tu. Daca nu te vei mai considera ,,incopetenta", nu vei mai fi.

Parerea mea e ca nu esti, dar apoi eu te compar cu altii pe care-i cunosc in functie de cum te citesc. Tu te compari cu cea care ai vrea sa fii, sau ceva de genul. Poate nu am in totalitate dreptate pentru ca nu ma exprim corect, dar apoi... e ceva de genul.

Pe scurt ? Shut up! You're cool :)

Mihail Simionescu spunea...

Te plictisești rău, așa-i? Cel puțin eu am starea asta atunci când mă plictisesc.

Și de ce nu te-ai gândi la toate lucrurile alea, din moment ce ele îți constituie viața? E frumos să visezi, mie îmi spune toată lumea că-s vrea visător și prea optimist, dar nu mă sperii... Tu de ce te-ai speria?

Și incompetentă nu ești, cel puțin eu nu cred asta. Nu te cunosc personal, dar un incompetent nu are un blog ca al tău și în niciun caz nu e așa deștept ca tine.

So, relax!

Ana spunea...

Azi am intalnit cei mai frumosi oameni..in centru..da:) erau cei mai frumosi` de acolo ! si soarele stralucea si mai tare cand i-am zarit
;))

Evelyn spunea...

Poti sa incerci:))


nici eu nu credeam ca pot.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...