luni, martie 01, 2010

1 martie...

... teoretic acea zi însorită, însoţită de miresmele florilor de primăvară, feţe vesele şamd. Practic... frig, bătături de la cizme şi oboseală. Cu un bonus de tuse. În fine, de acum înainte lucrurile ar trebui să arate altfel, dar abia a început perioada "babelor".
Aş vrea să scriu ceva interesant dar în momentul de faţă nu pot născoci nimic. Sunt puţin plictisită. Ori obosită. În fine, nu ştiu să fac distincţia între ele...

O primăvară superbă!

PS: Eu sunt mărţişorul.

PSS: Nu observasem. Am scos poza... nu vreau să violez intimitatea nimănui :D.






3 comentarii:

Cosmin Piticu` spunea...

tipa cu limba scoasa din ultima poza is sooo funny! :)))) scuze, nu m`am putut abtine :D
anyway, o primavara cat mai calduroasa! macar sufleteste, daca soare inca are dinti :D

Ana spunea...

=)) de "tipa" cu limbuta scoasa vroiam s zic si eu :)))
Daca tu esti martisorul...pai nu te'as purta doar in martie ;)):*

Livia`` spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...