marți, martie 30, 2010

Râzi!

Well... am zis că revin aşa că am făcut-o. Nimic foarte serios. Ştiţi că am tot vorbit de Ray William Johnson (tipul acela ultra comic pe care neintenţionat îl parafrazez mereu când mă strâmb sau fac o glumă proastă ori fac ceva penibil). Well, mă întreba azi Bubu dacă a mai scos vreun video nou pe canalul său =3. Da. Chiar da. Nu este chiar atât de amuzant ca de obicei dar... merge. Ştiţi, mai are încă un... vlog (despre care am mai vorbit) BreakingNYC.
However, this is the new episode:

Şi cum sunt în aria aceasta a comicului şi... RWJ... well... am păstrat de mult timp acest filmuleţ ascuns sperând ca într-o zi să am ocazia să îl postez:
Hitler has been told Ray William Johnson is doing his mom:


Şi cum amuzamentul continuă şi Hitler e my man :))... let's see the comment question of the day sent by Hitler:

2 comentarii:

Ana spunea...

hahahaaa:))))

bubu spunea...

mda:)) soarecii, pisica, masa ... ring any bell? :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...