sâmbătă, martie 06, 2010

OJSS-U

Gata... a trecut şi olimpiada. Vroiam să scriu multe chestii amuzante dar pur şi simplu nu am inspiraţie. Încă îmi mai e frig.. afară sunt -2 grade şi bate un vânt cumplit.
Am scris ca tâmpita 20 de pagini şi nu am reuşit să termin fiindcă s-a dovedit că ideea de a bea 1 litru de apă înainte de a pleca de acasă şi apoi încă jumătate în timpul probei nu a fost prea inspirată. Aşadar pentru a rămâne în temă, am experiemntat ceea ce se numeşte "nevoi fiziologice" conform lui Maslow, când încă aş mai fi avut ceva de scris. Mi-am asumat riscul (că mai bine terminam şi făceam pe mine, e partea a doua. De unde era să ştiu eu că am concurenţă atât de mare anul acesta?)
În fine. Am stat toată ziua ca pe ghimpi şi într-un final am aflat. Am ieşit pe 2 la 20 sutimi distanţă după ce au fost ambele lucrări analizate pentru departajare sau ceva de genul. În fine. Asta este. Trebuie să mă apuc de învăţat chimie şi biologie serios pentru admitere şi să renunţ la restul activităţilor că deja nu se mai poate.
În altă ordine de idei... nici nu mai ştiu. Mi-am pierdut ideea. În fine, unele lucruri din viaţa mea sunt atât de frumoase în momentul de faţă, mă simt ca în Rai... păcat doar că în fiecare Rai trebuie să existe câte un măr interzis!
Noapte bună!

2 comentarii:

Evelyn spunea...

Of... nu te`ai calificat?:o

Grațiela spunea...

Din cate poti observa :))

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...