marți, martie 09, 2010

Fail

Uite cum mai fac eu azi un articol. Nu de alta, dar oricum nu îl va citi nimeni... fiind convinşi că nu am mai postat nimic nou. Well. Nimic interesant aici. Mă străduiesc să găsesc ceva interesant care să evidenţieze rolul femeii în societate şi chestii de genul ăsta... ultrafeministe. Păi, nici nu apuc să îmi pun creieraşul în mişcare că se şi declanşează Big Bang-ul din singurul meu neuron: începe să se certe singur şi să despice o problemă într-o infinitate de altele mai mici. De fapt, cam pentru asta e simpatică femeia. Vorbeşte mult si prost. Şi se ceartă cu toată lumea, şi se îndrăgosteşte şi se preface că nu simte nimic. Apoi se mai îndrăgosteşte o dată şi nu se mai preface :)).
Mda. Am început chestia cu ceva timp înainte de a mă angrena într-o discuţie foarte inteligentă şi captivantă despre "mostruleţi" :)). Deci, acest articol este un fail. Balls.

Un comentariu:

cristian spunea...

era o melodie de la ac/dc "she's got balls"

Acasă e acolo unde există calitate și confort!

 În fiecare noapte mă trezesc de cel puțin 4-5 ori pentru a-mi hrăni micuțul de doar două luni... ... Așa că timp de 10 minute, din două în ...